Manisa’da Su Faturalarında Müjde: Yüzde 15 İndirim ve Kolay Ödeme Seçenekleri
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, su fiyatlarında önemli bir indirim yapılacağını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre, Manisa'daki su faturalarında ortalama yüzde 15 oranında bir indirim gerçekleşecek. Bunun yanı sıra, abonelik süreçlerini kolaylaştırmak amacıyla depozito bedellerinin 5 taksite kadar ödenmesine imkan tanınacak. MASKİ Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2026 yılı 1. Olağan Genel Kurulu Toplantısı'nın açılışında konuşan Başkan Dutlulu, bu düzenlemenin Manisalı vatandaşların ekonomik durumlarına olumlu katkı sağlayacağını belirtti. Yapılacak düzenlemelerin detaylarına değinen Dutlulu, su tüketim kademelerinin artırılacağını, böylece su faturalarının daha düşük geleceğini ifade etti. İlk kademedeki su kullanım miktarı 10 metreküpten 12 metreküpe, ikinci kademedeki miktar ise 20 metreküpten 22…