Akbank’tan Depremzedelere Eğitim Desteği: ‘Dönüşümde Gelecek Var’ Projesi Başladı

Akbank, Kahramanmaraş Deprem Bölgesinde Eğitim Projesiyle Dönüşüme Öncülük Ediyor

Akbank, “Dönüşümde Gelecek Var” projeleriyle 6 Şubat depremlerinden etkilenen Kahramanmaraş merkezli bölgede çocuklara daha iyi bir eğitim ortamı ve gençlere mesleki gelişim fırsatı sunuyor. Banka, Türkiye ve Avrupa’nın kapsamlı dönüşüm projelerinden biri olan Dönüşümde Gelecek Var projesiyle önemli bir adım atmış durumda.

Akbank’ın Genel Müdürlük binasındaki renovasyon süreci çerçevesinde, İskenderun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde kurulan ileri dönüşüm atölyesinde ofis mobilyaları okul eşyalarına dönüştürülüyor. Proje kapsamında, 6 Şubat depremlerinden etkilenen 452 okula ulaştırılan 9 bin 317 okul mobilyasıyla 190 bini aşkın öğrenci yenilenmiş sınıflarda eğitim alıyor. Ayrıca, proje sayesinde meslek lisesi öğrencileri ileri dönüşüm tekniklerini öğrenirken mesleki deneyim kazanıyor. Projenin tamamlanmasıyla 18 binden fazla mobilya üretilmesi ve 1311 okulda yaklaşık 400 bin öğrenciye ulaşılması hedefleniyor.

Akbank’ın amacı, ileri dönüşüm bilincini yaygınlaştırmak ve projenin etki alanını genişletmek. Bu kapsamda, Hatay’daki Bekbele Fatih İlkokulu’nda ileri dönüşüm atölyesi kuruldu. Çocuklar burada ileri dönüşümü öğrenirken yaratıcılıklarını geliştirebiliyorlar.

Projenin çevresel faydaları da göz ardı edilmiyor. İleri dönüştürülen mobilyalar sayesinde 406 ton karbon salımı engellenirken, 6 milyon litre su tasarrufu sağlandı. Bu proje, döngüsel ekonomi yaklaşımının başarılı bir örneğini ortaya koyuyor.

Akbank Marka ve İletişim Başkanı Beril Alakoç, projenin bütüncül ve insan odaklı bir bakış açısıyla devam ettiğini belirtti. Alakoç, gençlere yeni beceriler kazandırıldığını ve çocuklara sürdürülebilirlik pratiğiyle deneyim sunulduğunu vurgulayarak, “Sadece yeniden üretmiyor, aynı zamanda birlikte üretme ve geleceği birlikte kurma deneyimini paylaşıyoruz. Bu yaklaşımla çocuklarımıza, gençlerimize ve tüm topluma değer katmaya devam edeceğiz.” dedi.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: AA / Enes Ege – Ekonomi

Related Posts

2025 YKS sınav yerleri açıklandı mı? 2025 YKS ne zaman?

TYT, AYT ve YDT sınavları için ayrı ayrı Şubat ayında başvurular yapılırken gözler sınav takvimine çevrildi. Peki, 2025 YKS sınav yerleri açıklandı mı? 2025 YKS ne zaman?

Çocuklar 23 Nisan’da Eğlenceli Etkinlikte Bir Araya Geldi

Çocuklar 23 Nisan’a özel etkinlikte hem öğrendi hem eğlendi İSTANBUL – Türkiye Yeşilay Cemiyeti tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinleri kapsamında düzenlenen etkinlik çocuklar tarafından yoğun ilgi gördü. Sigara, alkol ve …

Rasim Ozan Kütahyalı’ya Yanıltıcı Bilgi Yaymadan İddianame Düzenlendi

ANKARA Cumhuriyet Başsavcılığı, Rasim Ozan Kütahyalı hakkında, ‘Yanıltıcı bilgiyi alenen yayma’ suçundan 3 yıla kadar hapis istemiyle iddianame düzenledi. Rasim Ozan Kütahyalı, 16 Nisan’da sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlarda önce Ankara’da …

Dijital Dünyada Çocuk Hakları Sözleşmesi’nin İlk İmzası Atıldı

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, “Dijital Dünyada Çocuk Hakları Sözleşmesi”nin ilk imzasını attı. Törende konuşan Göktaş, “Bakanlık olarak, çocukların dijital dünyada güvenle var olabilmeleri için gerekli önlemleri alıyoruz …

Minikler Nüfusmatik’i Tiyatro ile Tanıttı

Afyonkarahisar’da minikler ‘Nüfusmatik’i tiyatro ile tanıttı AFYONKARAHİSAR – Afyonkarahisar Emirdağ Kaymakamlığı İlçe Nüfus Müdürlüğü ve Aziziye İlköğretim Okulu iş birliğiyle, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde …

TÜBA Asli Üyesi, EÜ Öğretim Üyesi Prof. Dr. Kadriye Arzum Erdem Gürsan, 5. Kez AASSA-WISE Komitesi’nde

TÜBA Asli Üyesi, Ege Üniversitesi (EÜ) Öğretim Üyesi Prof. Dr. Kadriye Arzum Erdem Gürsan, Asya Bilim Akademileri ve Dernekleri Birliği’nin (Association of Academies and Societies of Sciences in Asia-AASSA) “Bilim ve Mühendislikte Kadın (Women in Science and Engineering-WISE) Komitesi’ne  5. kez üye seçildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir